1. Предназначение: това е продукт предназначен за използване във фирми и компании занимаващи се като цяло с компютри и обработка на файлове, които имат служители работещи у дома си. В Project Studio Manager могат да се добавят нови потребители, добавят/редактират проекти, назначават тестъри към проект, сключват сделки, разпечатват подробни рапорти за напредъка по проекти и т.н. В Project Studio Employee служителите въвеждат какво са свършили по поверените им задачи, разбиват обемни задачи на подзадачи, мениджърите по проекти разбиват проектите на задачи и ги разпределят на екипите. Тестърите подават рапорти за бъгове и т.н. А сега да проследя хронологията по създаването на продукта:
1. Идея:
На мен ми трябваше програма, с която да си организирам работата, но нищо от което бях намерил не ми вършеше работа - лесен и интуитивен интерфейс, мрежова потдръжка, разбиване на проекти, разбиване на задачи, прикачване на файлове. Имаше софтуерни продукти които покриваxа само отделна част от тези критерии, но не и всичките. Затова реших да си направя малко приложение само за моите нужди, но в последствие продукта нарасна като код и възможности, затова реших да направя готов завършен продукт, който да не е само за мен, но да може да се ползва и от други програмисти, фирми и организации
2. Реализация:
Работата по програмата започна Юни месец 2008 година, когато започнах да нахвърлям идеи в един бележник. Реалната работа по вече планувания проект започна Септември 2008 година, като към Юни месец 2009 година вече имах напълно функционална бета версия с която започнах да организирам работата си (в крайна сметка с тази цел беше разработена), в този момент захвърлих бележниците и до ден днешен организирам работата си с програмата. Към този момент с нея организирам работата по 30 проекта (част от тях са завършени) в които са включени 464 задачи и подзадачи.
3. Финална версия на продукта:
Финалната версия на продукта е компилирана на 16 Януари 2010 година. Пусната в продажба същия ден
4. Бъдеше:
В момента нахвърлям идеи за новата версия на програмния продукт, като реалната работа по продукта ще започне Май месец тази година, а като запланувана дата за финална версия е 31.12.2012 година, така че ако нямам много спънки по разработката на 1 Януари 2013 година всички ще видят новия продукт. Версия 2.0 на Extremesoft Project Studio, няма да се състои само от тези 2 програми (Extremesoft Project Manager и Extremesoft Project Employee), а ще включва още приложения (Extremesoft Employee Pay v1.0 - разпределяне на заплати и бонуси на служителите, Extremesoft Project Studio Messanger v1.0 - приложение за моментни съобщения, пренос на звук и видео, които ще се записват на сървъра, за да може по късно да се преглеждат отново при нужда от служителите, Extremesoft Invoice v.1.0 - приложение за издаване на фактури, Project Studio Gadget - гаджет за Windows Vista и 7, който ще следи за нови задачи, Windows Mobile Remind v1.0 - мобилен софтуер, с който служителия ще може да следи за назначени нови задачи), освен Windows версия 2.0 ще потдържа - някой дистрибуции на Linux, MacOS (Intel) и BSD.
Няма коментари:
Публикуване на коментар